Jag har kommunalt vatten och har fått en vattenläcka!
Du kan enkelt rapportera in fel eller synpunkter till teknik och fritid Säffle-Åmål via vår felanmälansapp eller genom kommunernas webbplatser.
Akuta problem med exempelvis vattenförsörjning ska alltid ringas in till kommunen.
Dagtid: Ring vår kundservice på 0533-68 17 50. När du ringer till oss ska du inte använda knappval 1 till kundservice för vatten- och renhållning eftersom de handlägger frågor om fakturor. Vänta istället kvar så kan du rapportera in problemet med vattenförsörjningen till kundservice för teknik- och fritid.
Efter kontorstid:
SOS Alarm 010-530 10 49 om du bor i Säffle.
SOS Alarm 010-530 10 47 om du bor i Åmål.
Felanmälan via formulär
Till felanmälan saffle.se
Till felanmälan amal.se
Var laddar jag ner appen?
Android: Gå till Google Play store och ladda ner appen.
Iphone: Gå till App Store och ladda ner appen.
När du felanmäler via formuläret kan du välja att få automatisk återkoppling när ärendet är registrerat och åtgärdat genom att fylla i dina kontaktuppgifter.