Teknik- och fritidsförvaltningen Säffle-Åmål

Jag har kommunalt vatten och har fått en vattenläcka!

Uppdaterad

Du kan enkelt rapportera in fel eller synpunkter till teknik och fritid Säffle-Åmål via vår felanmälansapp eller genom kommunernas webbplatser. 

Akuta problem med exempelvis vattenförsörjning ska alltid ringas in till kommunen. 

Dagtid: Ring vår kundservice på 0533-68 17 50. När du ringer till oss ska du inte använda knappval 1 till kundservice för vatten- och renhållning eftersom de handlägger frågor om fakturor. Vänta istället kvar så kan du rapportera in problemet med vattenförsörjningen till kundservice för teknik- och fritid. 

Efter kontorstid:
SOS Alarm 010-530 10 49 om du bor i Säffle.
SOS Alarm 010-530 10 47 om du bor i Åmål.

Felanmälan via formulär

Till felanmälan saffle.se
Till felanmälan amal.se

Var laddar jag ner appen?

Android: Gå till Google Play store och ladda ner appen. 
Iphone: Gå till App Store och ladda ner appen.  

När du felanmäler via formuläret kan du välja att få automatisk återkoppling när ärendet är registrerat och åtgärdat genom att fylla i dina kontaktuppgifter. 

Guide taggad med: kommunalt kunskapsbanken vatten vattenläcka
warning Created with Sketch.